6 stappenplan voor belastingaangifte
Belastingaangifte kan lastig zijn. Wij helpen je graag, met dit stappenplan doe jij zelf je belastingaangifte.
'Ga het gesprek aan was een van mijn tips.' s
Meerdere dagen maakte Peter vrij om tijdens de coronatijd als Coach ondernemers een luisterend oor te bieden en met hen te sparren over verschillende onderwerpen. Peter Heesakkers werkte hiervoor 40 jaar in de financiële wereld. Zijn laatste bankjaren heeft hij in het bijzonder beheer gewerkt. Vanuit die hoek heeft hij zich destijds ook aangemeld als coach bij Qredits. Toen Peter de oproep voorbij zag komen voor Coach, twijfelde hij geen moment. Met zijn jarenlange ervaring kan hij ondernemers ondersteunen en gaan coachen.
Peter had uiteindelijk veel verschillende telefoongesprekken gevoerd met verschillende ondernemers. De Coach lijn was opengesteld voor alle ondernemers die graag even wouden sparren. De vragen waren dan ook heel uiteenlopend. 'Naast een onderneming die al langer geleden gestart was, kreeg ik ook telefoontjes van mensen die nog in de opstartfase zaten.' Je kunt wel stellen dat onze Coaches van alle markten thuis zijn en veel ondernemers hebben kunnen helpen.
Qredits Coach
Verbinden
samenwerking leidt tot succesGratis coaching
voor klantenAltijd een coach die bij jou past
wij zoeken de juiste matchSociaal
Bijdrage leveren aan de maatschappij'Ook belde een ondernemer die worstelde met zijn betalingen. Wat ik hem heb meegeven is de tip om het gesprek aan te gaan. Kijken hoe de crediteur in de wedstrijd staat en of je iets voor elkaar kunt betekenen. Uiteindelijk wil zowel de crediteur als de debiteur, in dit geval de ondernemer, dat de rekeningen betaald worden.
Daarnaast was deze ondernemer ook op zoek naar een manier om continuïteit te creëren voor zijn inkomsten van zijn bedrijf in de lastige periode die toen van kracht was. Hiervoor probeerde hij nieuwe klanten te benaderen. Maar daar zat in die periode helaas niemand op te wachten. Ook daarover heb ik samen met hem gepraat. Hij zou de problemen natuurlijk kunnen bespreken met de potentiële klant. Want het probleem waar de ondernemer tegen aanliep, daar liep de potentiële klant zelf ook tegenaan. Een belangrijke rol in deze periode is om in eerste instantie een gunfactor of goodwill te kweken en om uiteindelijk toch met elkaar aan tafel te komen. Met deze ondernemer heb ik een fijn gesprek gevoerd. Dat bleek wederzijds, want de ondernemer heeft gevraagd of hij nog eens mocht bellen om te sparren. Hoe leuk is dat! Dat gaf mij destijds echt voldoening.'